- Je víceúčelový přívěs pro přepravu mnoha různých druhů materiálu: siláže, obilí, buničiny, řepy, brambor atd.
- Díky jedinečnému a velmi rychlému systému vykládky s hermetickým dopravníkovým pásem a pohyblivou přední stěnou zabraňuje materiálu poškození, zatímco korba je během používání dokonale stabilní.
Stránka výrobce
Jeho nízká hmotnost je dána syntetickými bočními stěnami (UV odolný Polyfont), které umožňují přepravu maximálního užitečného zatížení. Jeho podvozek navíc zajišťuje dokonale stabilní jízdní výkon bez ohledu na typ terénu.
Drakkarův revoluční systém
Drakkar má průmyslový hermetický dopravníkový pás, který pohybuje materiálem během vykládky. Tento vysoce odolný dopravníkový pás je srolován na válci poháněném 2 hydraulickými motory v zadní části kuželové karoserie přívěsu (+ 4 cm vpředu).
Během vykládky se přední stěna spolu s dopravníkovým pásem pohybuje dozadu, aby doprovázela materiál bez jeho stlačení.
Průhledná perspexová deska (tloušťka 10 mm) na přední stěně zajišťuje viditelnost při nakládání a vykládání.
Podlaha a stěna obnovují své výchozí polohy díky hydraulickému motoru v přední části přívěsu, který je připojen k systému s vybočovacím řetězem. Tento revoluční systém proto umožňuje bezpečnou vykládku bez sklápění, a to i v přístřešcích nebo nízkých místech, bez stlačení přepravovaného materiálu (tedy žádné nárazy nebo modřiny na přepravovaných výrobcích).
Rychlost vyprazdňování Drakkaru je méně než 1 minutu s jakýmkoli typem produktu.
Na konci procesu vykládání řidič pouze před návratem na pole vrátí pásový dopravník o jeden metr zpět, zatímco zavírá dveře. Jednoduchým impulsem se dopravníkový pás automaticky vrátí do přední polohy, aby přijal nové zatížení.
Zadní dveře s velkou světlou výškou
Přívěs se snadno a bez blokování vyloží díky výrazné vůli (40 cm) zadních dveří (ovládaných dvěma dvojčinnými berany) nad karoserií.
Uzamykací zařízení na hydraulickém beranu zajišťuje, že dveře jsou dokonale zavřené a zabraňují neočekávanému otevření během přepravy. Senzor „zastavení“ na dveřích umožňuje, aby se dopravníkový pás začal pohybovat pouze tehdy, když jsou dveře zcela otevřené.
V některých situacích je možné nechat dveře zavřené, aby se vyprázdnily přes standardní skluzavky (3 skluzy 60 x 27 cm) nebo je jen mírně otevřít.
Za tímto účelem jsou v zadní části vozidla dvě ovládací skříňky, které postupně umožňují pohyb pásového dopravníku dopředu nebo dozadu. Silné těsnění průmyslové kvality je namontováno kolem zadní části Drakkaru, aby byla zajištěna dokonalá těsnost.
Průmyslové škrabky
Zadní (horní a dolní) škrabky odstraňují veškerý zbývající materiál na pohyblivé podlaze.
Ten vpředu zabraňuje hromadění cizího materiálu mezi podlahou a dopravním pásem.
Velké boční škrabky zajišťují, že tělo je těsné pro všechny typy výrobků.
Komfortní a standardní odpružení
Všechny Drakkary jsou standardně vybaveny odpružením oje.
U modelů s dvojitou nápravou se jedná o mechanický model se svazkem křížových listů mezi ojí a podvozkem, který dokonale absorbuje nárazy nebo pohyby.
U modelů s trojitou nápravou je odpružení zajištěno dvěma dvojčinnými hydraulickými berany s jedním velkokapacitním dusíkovým akumulátorem.
Ovládací skříňka v kabině navíc umožňuje měnit sklon karoserie.
Je proto ideální pro vaši práci na polích, pro jízdu na hromadách nebo jednoduše pro přenesení dodatečné hmotnosti na zadní nápravu traktoru, zejména v obtížných podmínkách sklizně.
Všechny dvounápravové Drakkary jsou standardně vybaveny šroubovaným roll-over pojezdem. Tento koncept, který je charakterizován mimo jiné parabolickými listy odpružení pod čtvercem náprav, zaručuje vzestupné trakční vedení, a tím i dokonalou snadnost trakce.
Trojnáprava Drakkar je standardně vybavena podvozkem Hydro-Tridem s vůlí 24 cm a dokonalým rozložením zatížení pro maximální stabilitu.
Ještě více variability
Všechny Drakkar jsou standardně vybaveny různými kusy předzástroje pro snadné přidání různých možností, a to buď v době objednávky nebo později (i roky po zakoupení). Mezi nejzajímavější možnosti patří: Sítě Duo-Cover nebo hermetické kryty, hydraulické nástavce, přenosové šneky, hydraulické sklápěcí strany a mnoho dalších.
MODELY DVOUNÁPRAVOVÉ | 6600/23D150 | 6600/28D180 | 7600/27D150 | 7600/33D180 | 8600/31D150 | 8600/37D180 |
Objem v m³ | 23 | 28 | 27 | 33 | 31 | 37 |
Objem těla s kopulí 300 mm v m³ | 26 | 31 | 30 | 36 | 34 | 41 |
Technicky přípustné užitečné zatížení (T) | 18 | 18 | 22 | 22 | 22 | 22 |
Délka (m) | 6,30 – 6,70 | 6,30 – 6,70 | 7,30 -7,70 | 7,30 -7,70 | 8,30 – 8,70 | 8,30 – 8,70 |
Šířka (m) | 2,34 – 2,38 | 2,34 – 2,38 | 2,34 – 2,38 | 2,34 – 2,38 | 2,34 – 2,38 | 2,34 – 2,38 |
Výška podlahy (mm) | 1,50 | 1,80 | 1,50 | 1,80 | 1,50 | 1,80 |
Brzdové bubny (mm) | 406 X 120 | 406 X 120 | 420 X 180 | 420 X 180 | 420 X 180 | 420 X 180 |
MODELY TŘÍNÁPRAVOVÉ | 8600/31T150 | 8600/37T180 | 9600/35T150 | 9600/41T180 |
Objem v m³ | 31 | 37 | 35 | 41 |
Objem těla s kopulí 300 mm v m³ | 34 | 41 | 38 | 46 |
Technicky přípustné užitečné zatížení (T) | 28 | 28 | 28 | 28 |
Délka (m) | 6,30 – 6,70 | 6,30 – 6,70 | 7,30 -7,70 | 9,30 – 9,70 |
Šířka (m) | 2,34 – 2,38 | 2,34 – 2,38 | 2,34 – 2,38 | 2,34 – 2,38 |
Výška podlahy (mm) | 1,50 | 1,80 | 1,50 | 1,80 |
Brzdové bubny (mm) | 406 X 120 | 406 X 120 | 420 X 180 | 420 X 180 |