- EUROLINER je třínápravové vozidlo s nezávislým podvozkem.
- Má trojitou nápravu.
- Ideální pro chovatele dobytka a dodavatele kejdy pro její intenzivní přepravu nebo rozmetací práce.
- Objem od 20 000 do 28 000 l
Stránky výrobce
Všestranný tanker ve verzi XXL s univerzálním podvozkem pro vaše nejnáročnější práce.
Podvozek obsahuje kotevní body, takže integrované spojení lze kdykoli snadno namontovat a přidat roztírací nástroj, jako je vstřikovač nebo roztírací rameno.
Cisterna Euroliner je standardně vybavena hydraulickým podvozkem nápravy Hydro-Tridem, který zajišťuje rovnoměrné rozložení zatížení a optimální stabilitu (a tím i větší bezpečnost).
Nezávislý podvozek
Samostatný podvozek (300 x 100 x 10 mm) o šířce 900 mm vyhovuje evropské legislativě týkající se certifikace, a to i u kol s velkým průměrem a šířkou.
„Univerzální“ nezávislý podvozek je navržen a předem vybaven pro integrované spojení pro přidání jakéhokoli typu posypových nástrojů. Proto je veškeré napětí posíláno zpět na univerzální podvozek a ne do nádrže, protože nádrž je nakonec pouze přišroubovaný spolujezdec.
Krátká a kompaktní nádrž
S vysokým průměrem nádrže (Ø 2 000 mm pro 20 000 l, Ø 2 100 mm pro ostatní kapacity) je tato kalová cisterna velmi kompaktní, což je ideální pro úzká místa.
Nádrže jsou standardně vyráběny z pozinkované vysokopevnostní oceli o tloušťce 6 mm, která splňuje bezpečnostní normu EN707 (pitching). Zesílené konzoly jsou přivařeny pod nádrží po celé její délce, aby se nádrž přišroubovala na podvozek.
Podvozek
Euroliner je standardně vybaven podvozkem „Hydro-Tridem“ (+/- 24 cm), který zajišťuje vynikající stabilitu v kopcích, 100% rovnoměrné rozložení zatížení a optimální jízdní stabilitu. Hydraulické odpružení se navíc dokonale přizpůsobuje terénu, aby při používání zůstalo stabilní a pohodlné.
Euroliner je také standardně vybaven dvojitým samořídícím systémem (první a poslední náprava) a přední zvedací nápravou, která omezuje opotřebení pneumatik při jízdě s vyloženým vozidlem.
Oje a odpružení oje
Cisterna je standardně vybavena ojí ve tvaru písmene „V-Y“, ve které je umístěn čerpací systém, který ji chrání před jakýmkoli náhodným dotykem s koly traktoru. U lalokového čerpadla není umístěna v oji, ale na straně vozidla, aby byl zajištěn snadný a rychlý přístup pro údržbu laloků čerpadla.
Oje je speciálně navržena tak, aby posílila vlastnosti kompaktního vozidla. Standardně je vybaven hydropneumatickým odpružením.
Evoluční tanker
Euroliner má tu výhodu, že umožňuje vývoj v závislosti na možnostech, které jste zvolili na začátku, s možností přidání všech rozmetacích nástrojů z programu JOSKIN, různých čerpacích systémů atd.
MODELY | 20000RST | 22500RST | 24000RST | 26000RST | 28000RST |
Teoretická kapacita nádrže bez zapuštěním | 20428 | 22587 | 24470 | 26800 | 28331 |
Teoretická kapacita nádrže s zapuštěním | 20053 | 22187 | 24070 | 26400 | 27931 |
Brzdové bubny (mm) | 406 x 120 | 420 x 180 | 420 x 180 | 420 x 180 | 420 x 180 |
Průměr nádrže (mm) | 2000 | 2100 | 2100 | 2100 | 2100 |