- Terénní cisterna, pro přepravu velkých objemů z farmy na pole.
- Objem od 21000 do 28000 l.
- Vybaven trojitou nápravou.
Stránky výrobce
TETRALINER je speciálně navržen pro přepravu velkých objemů z farmy na pole za účelem zásobování vašich nejvzdálenějších rozprostřených cisteren. Je vysoce výkonným a ekonomickým nástrojem pro všechny vaše rozmetací práce na kalu. Tímto způsobem může váš specializovaný rozmetací tanker zůstat na poli, zatímco Tetraliner zajišťuje jeho dodávky.
Je vybaven koly typu „truck“ nebo širšími koly (volitelně) a vyznačuje se všestranností během přepravy, bez ohledu na podmínky nebo povahu terénu: asfaltová silnice nebo cesta, Tetraliner vjede všude.
Samonosná konstrukce
„Samonosný“ znamená, že podvozek a nádrž Tetraliner tvoří jednu jedinou konstrukci. Tento typ konstrukce umožňuje udržet těžiště co nejnižší při zachování velké vůle pro zavěšení pojezdu. Další výhodou je výrazné snížení prázdné hmotnosti vozidla a logické zvýšení právně přípustného zatížení.
Silniční podvozek
Typ „T“ TETRALINER je standardně vybaven „listovým odpružením“ náprav pro stabilní držení na silnici a určitou snadnost trakce. Pozinkovaná „otevřená“ oje ve tvaru písmene V je obvykle zavěšena ve vysoké poloze (přibližně 1 m nad vozovkou) k traktoru.
Typ „RL“ TETRALINER je standardně vybaven vzduchovým odpružením náprav, stejně jako u přívěsů nákladních automobilů. Toto odpružení poskytuje výjimečný jízdní komfort i při vysoké rychlosti (až 60 km/h).
TETRALINER RL je také standardně vybaven pevnou ojí na otočném stole („Dolly“). Zadní otočný bod zajišťuje, že oje přenáší zatížení, a tím i hmotnost, na zadní stranu traktoru: nic lepšího pro dobrou trakci v obtížných podmínkách.
V obou konfiguracích není Tetraliner omezen úhlem natočení volantu, a proto může projíždět ostrými zatáčkami.
Se zemědělskými koly se může dostat na pole, která se šíří po cestách, ke kterým se nedostanou nákladní automobily. S koly do šířky 570 mm a průměrem do 1 250 mm projede toto vozidlo tam, kde je dosaženo limitu silničních kol.
Vysoká manévrovatelnost
Toto silniční vozidlo s nízkým těžištěm je velmi obratné díky standardnímu točnu a standardní zadní volné řízené nápravě ve verzi RL (volitelně u verze T).
Ať už se pohybuje nízkou rychlostí pro jemné manévry nebo vysokou rychlostí (až 60 km / h v závislosti na národních požadavcích zemí) na polních nebo silnicích, je ideálním dopravním prostředkem pro splnění všech logistických potřeb.
Čerpací systém
Cisternu na kejdu lze vybavit vývěvou nebo objemovou lalokovou vývěvou.
Vývěva je namontována do oje ve tvaru písmene V, aby byla chráněna před náhodným dotykem s koly traktoru.
Lalokové čerpadlo je umístěno v zadní části nádrže a má hydraulický pohon. Vedle účinného systému čerpadel lze komfort používání a specifikace stroje dále zlepšit díky specifickým modulům pro plnicí nebo vykládací rameno („JUMBO“ přední rameno vlevo / vpravo, vykládací rameno atd.).
Ještě univerzálnější
Cisternu Tetraliner lze vybavit různými předběžnými zařízeními, aby se snadno přizpůsobila mnoha možnostem, a to buď v době objednávky, nebo později jako sady, které mají být namontovány později (i roky poté, co stroj opustil továrnu).
Mezi nejzajímavější možnosti patří: horní plnicí přístup, mixér uvnitř nádrže pro homogenizaci kapaliny během přepravy a mnoho dalších.
MODELY | 21000T | 23500T | 21000RL | 23500RL | 26000RL | 28000RL |
Teoretická kapacita nádrže bez zapuštěním | 21055 | 23500 | 21055 | 23500 | 26000 | 28000 |
Brzdové bubny (mm) | 420 x 180 | 420 x 180 | 410 x 180 | 410 x 180 | 410 x 180 | 410 x 180 |
Průměr nádrže (mm) | 1900 | 2000 | 1900 | 2000 | 2100 | 2200 |