- Pro přepravu balíků slámy o délce 8 až 11,7 m s technicky přípustným užitečným zatížením od 10 do 21 t.
- Konstrukce je vyrobena z nosníků 120 x 120 vpředu a 300 x 100 vzadu, podlaha je ze složeného ocelového plechu.
- Malé žebříky zaoblená poloha: 990 mm; přímá poloha; 1 750 mm pro kulaté i čtvercové balíky.
Stránky výrobce
Točna
Tažený WAGO má dva pojezdy: jednoduchou nápravu na točně vpředu v kombinaci s jednoduchou nebo dvojitou nápravou (standardně s tandemovým odpružením) vzadu, v závislosti na modelu.
Vzduchové brzdy jsou součástí standardní výbavy (hydraulické brzdy jsou k dispozici na přání).
Nakonec je oje opatřena pružinou, která umožňuje držet oji ve vysoké poloze.
Otočný stůl (Ø vyšší než 100 cm) přispívá k vyššímu úhlu natočení volantu pro snadnější manévrovatelnost.
Tento tažený přívěs na balíky poskytne uživatelům vysoký jízdní komfort.
Díky točně lze tento přívěs na balíky snadno nakládat a vykládat, i když není připoután k traktoru.
Plně pozinkované WAGO
Návěsy na balíky jsou plně pozinkovány galvanovnou skupiny JOSKIN. Během procesu žárového zinkování proniká zinek do kovu a tím jej hluboce chrání před možnou korozí způsobenou poškrábáním v důsledku nakládání přepravovaného zboží (balíků nebo jiných).
Tato výhoda je skutečným plusem, protože přívěsy na balíky často zabírají spoustu místa v přístřešcích, a proto jsou zřídka zaparkovány uvnitř, když se nepoužívají.
Galvanizace je bezesporu nejodolnější možnou ochranou ve srovnání s lakováním.
Podlaha ze skládaného ocelového plechu
Podlaha je vyrobena ze 4 mm pozinkovaného ocelového plechu s postupnými záhyby.
V dutinách těchto záhybů jsou oválné otvory, které umožňují odtok dešťové vody a zabraňují tak jejímu stagnaci na povrchu podlahy. Podlaha je také opatřena šikmou boční hranou.
Nejnižší přívěs na balíky na trhu
Přívěsy na balíky jsou navrženy tak, aby měly nejnižší možné těžiště.
Výsledkem je, že standardní výška podlahy nepřesahuje 1,10 m, a to ani u standardních kol s velkým průměrem (445/45R19,5).
Kromě toho jsou listy odpružení na pojezdu umístěny pod čtvercem náprav, aby se dále snížila výška zatížení, a tím i těžiště.
Bezpečné nakládání
Přívěsy jsou standardně vybaveny dvojicí konvertibilních žebříků.
Jejich tvar závisí na použití: buď jsou zaoblené a 990 mm vysoké (ideální pro přepravu kulatých balíků), nebo jsou rovné a 1 750 mm vysoké (ideální pro čtvercové balíky).
Volitelně mohou být tyto standardní žebříky také nahrazeny hydraulickými bočními žebříky, jejichž konstrukce stojí na 4 stranách přívěsů balíků WAGO v jedné jediné operaci, aby bylo zajištěno zatížení.
K dispozici jsou kotevní body pro popruhy po celé délce přívěsu, aby byl zajištěn váš náklad.
MODELY LAKOVANÉ | ČOV8000D10 | ČOV8000D14 | ČOV10000D14 | WTP10000T21 | WTP11700T21 |
Technicky přípustné užitečné zatížení (T) | 10 | 14 | 14 | 21 | 21 |
Délka (m) | 8,00 | 8,00 | 10,00 | 10,00 | 11,70 |
Šířka (m) | 2,50 | 2,50 | 2,50 | 2,50 | 2,50 |
Výška podlahy (mm) | 1,06 | 1,10 | 1,10 | 1,10 | 1,10 |
Brzdové bubny (mm) | 300 X 60 | 350 X 90 | 350 X 90 | 350 X 90 | 350 X 90 |
MODELY POZINKOVANÉ | WTG8000D14 | WTG10000T21 | WTG11100T21 | WTG11700T21 |
Technicky přípustné užitečné zatížení (T) | 14 | 21 | 21 | 21 |
Délka (m) | 8,00 | 9,90 | 9,90 | 11,70 |
Šířka (m) | 2,50 | 2,50 | 2,50 | 2,50 |
Výška podlahy (mm) | 1,10 | 1,10 | 1,10 | 1,10 |
Brzdové bubny (mm) | 350 X 90 | 350 X 90 | 350 X 90 | 350 X 90 |